Jelgyógyászat a Földért: Indítsunk mozgalmat!


Átvevő és átadó jelek a Kozmoszban






A formába zárt energia az anyag, amely folyamatos kapcsolatban marad az őt létrehozó ideával. Vevőberendezés és a földi tapasztalásból létrejött információk átadója is egyaránt.






Sokféle módszer már ismert, számtalan még felfedezésre vár.


Rezonancia: azonos formák a rezonanciák hasonulása által, ill. az alharmonikusok által egyféle, “családias” kapcsolatba kerülnek. Nagybőgő, gordonka, hegedű. Rezonáns dobozok. Kihasználják az ősteremtés mintát, hogy a levegő közvetítése által, hangot vibráltassanak.


Melyiket is?


Hidrogén atomjának ez egyik állóhullám képe, a többféle lehetőség közül! Megdöbbentően: hegedű kontúrt rajzol! Másik rajzolat a tócsába cseppenő víz gyűrűzésének tűnik. Miként a szerzetesek által énekelt “OMM” mantra. Vagy, a dobok jórésze, mely legősibb hangszerünk, hasonló állóhullámokat kelt. Az Ősteremtés mintáit.






Mi is az állóhullám?






Az egymással szemben haladó és egyenlő frekvenciájú és amplitúdójú (kilengési magasság) hullámok interferencia jelenségeket (pl: sávosan ismétlődő visszaverődési erősítés, vagy gyengülés) hoznak létre. “…a találkozó hullámok maximálisan erősítik egymást, ha nulla vagy félhullámhossz páros számú többszörösének megfelelő útkülönbséggel találkoznak, és maximálisan gyengítik egymást, ha a hullámok útkülönbsége a fél hullámhossz páratlan számú többszöröse.”- a Természettudomány lex. szerint. (Többet bőségesen lehet találni a neten!)










Miért fontos megérteni?






Mert minden e világban megjelenő forma, voltaképpen az Univerzum rezgésének állóhullámként való megjelenése. A fentiek szerint “igen” és a “nem” között, a páros és páratlan számú rezgés találkozása, vagy érzékelhetőt, vagy a “semmit” hozza létre.


Egyszerűbben, hiszen én sem vagyok fizikus: a hullámlovas az “igen” felszínén utazik, kihasználva annak energiáit.


A természet állóhullám mintáinak (ismétlődő formák, mint kristálykötések geometriája, csigaház spirálok stb.) felhasználása az építészetben, gyógyításban, táncban, járművek hajtásában, zenékben stb. energiát csapol a Nagy Egészből!






Az állóhullámok mintájára megépített mesterséges képződmények, voltaképpen a l é t r e hozás, az alkotás és teremtés eszközei.


Így, a piramisok és kőkörök, dómok, gabonakörök egyaránt.


Vajon ezen célból miért nem kutatják még megszállottan a matematikusok őket?


Miért érdekesebb azon vitatkozni, hogy kik és milyen módszerekkel, vagy mikor hozták létre az őskori, ókori (ismeretlen időből is származó) építményeket, mint felderíteni, hogy: - MIÉRT?










Leginkább állóhullám minták természetes szövete a test. Így az emberi test is, mely az egy-ség, a duális kéttő, a harmóniát adó hármas, a négyes, mely “nagy-egyként” az anyag szülötte, a tér-idő-energia-információ, ill. tűz-víz, levegő-föld őserő terméke. Az öt, az ön-tudatos ember, hat a Mindenható, a Naplény jele, hét, mely a magyar szakrális gondolkozás oszlopa, a Világteremtő, a Megújító, az új lehetőség, az Új Föld szimbóluma.


Az emberi test hasonlóságot, állóhullám “családot” sejtet, a körökből szerkesztett, jól ismert Virágok Virága mandalával.


(Egy befoglaló és 19 egymásba kapcsolt, azaz összesen 20 kör! Így páros számú rezgésből állunk. És persze, hogy mi is csapoljuk az energiát! Létrehozók, alkotók és teremtők vagyunk, így, Isten képére és hasonlatosságára…)



Harc az Életért?



Hórusz, ill. Krisztus földjén élünk?





Minden él. Ez az időbeni változás a tudományos szempont szerint, valójában emberi életek hosszával összehasonlik: A kő, mely ásványokból áll, évmilliók alatt külső formájában jelentősen átalakulhat, öregszik. Kémiailag is reagál a körülmények változásaira, azaz fejlődik. (Csakhogy „lassúságban él”, az emberhez képest. Lassabbak tőlünk a növények, fák, de már azokat élőnek tartjuk. Legyek és bőregerek viszont minket érzékelnek lelassult, fáradt öregeknek. Vagy a rájuk vadászó háziasszonyt „bévacs mentőangyala” módján látják úszni az általuk uralt levegőben.) Atomi szinten meg állandó belső mozgásban van minden szilárd, tömör anyag. Az élet maga, különböző dinamikával bíró jelzéseket hagy hátra a világokban. Egyféle „ujjlenyomatot”. Mint az őskultúrák egymásra épített kövei, vagy a galaktikus csillagvárosok egyaránt.

Ebből következtethető, Sherlock Holmes módján, hogy tevékeny, vagy meddő tudatlanságban élt az egykori tulajdonos, vagy teremtő tudatosságban. Erről a megmaradt anyag „beszél”.

Az ásvány evolúciós fejlődését számottevően gyorsította, a növényvilággal létrejövő kapcsolat. Azaz, mikroelem és ásványi anyagként beépül annak testébe, s így magasabb, szervezettebb, szerves létformát szolgál.

Az anyag szintjének méretbeli apródja, az elektron, impulzussal és perdülettel rögzíti szerepének minden egyes életfilm kockáját. Alighanem némi különbözőség van a DVD lemez „gigantikus” mérete és az egyetlen elektron nagysága között. Vajon, melyik hordoz nagyságrenddel több adatot a másiktól?

Nos, az elektron spinje! Mégpedig, évmilliárdok emlékeit kódolja energiába és információba. (Van mit fejlesztenünk az adathordozókon!) Ezt ősbölcsek és médiumok Akhasa krónikaként olvassák, magyaroknak az Okosság könyvtára néven, melyben írmagunk, a génünk bejáratos.

Ettől viszonylag jobban megfigyelhető a DNS spirál, mely formailag is és kémiailag is adattároló. (Az emberi génkombináció 70 billió lehetséges változatot tudna ismétlés nélkül létrehozni.) Sőt, ennek a fejlődésnek a forgatókönyve az emberi embrió formai fejlődésén látható módon, követhető. Szedercsírától a hüllőkön át a kicsiny emberpalántáig. Ezen emlékek rendezett és rendezetlen állapotokról tesznek tanulságot a látható világban. Ugyanis a szerveződés matematikailag is leírható rendszer, mely formákat alkot. Ugyanakkor visszafelé is igaz, mely szerint a szervezett formák, harmóniát adó, azaz rendteremtő hatással bírnak a környezetre. A káosz, szintén környezetformáló. Miként a mitológiákban, a teremtő és a pusztító istenek örök harcot vívnak a Földért és az emberért. Anyagi szinten az elektronok segítségével felmérhető, mentális szinten – belsőleg érezzük - a környezetünkben létrejövő változást.

Ezen rendezettségek építik egymáshoz kötődve a hópihék hatágú, egyedi csillagját, vagy tartják „formában” a jelenlegi testünket egyaránt. Időközben, magukba építik a fotonként jelen levő fényt, hogy a rend eredményét, a magasan szerveződő életet, felsőbb energiaszintjén ideig-óráig, rész-egységként tapasztalhassuk meg. Atom szintjén is, de a holttest és az élő szervezet különbözőségében is, ez a kvantumugrás. Mely a foton felvétellel „állapotos” lesz, majd fény leadása során, „fialáskor”, az alap energiaszintre jut. Magasabb energiájú, ill. alaphelyzetre, meghatározott pályára áll az elektron, miközben „héjat”, szintet cserél, nem jelenik meg a köztes pályarészen, egy pillanatig sem. Világot lát és világokat - vált. De nem „jár az úton” lineárisan, mert mindig otthon van az adott helyen.

Ozirisz és Széth harca ez. Időközben a Fény Fia születik, Hórusz, az új Világteremtő.



Jelgyógyászat a Földért



Mi is a jelgyógyászat?










Minden létező forma egységes kombinációja az alapformáknak, melyek külön-külön szakrális geometriák, ősi motívumok a sziklarajzoktól a népművészetig az emberi alkotások között, és elválaszthatatlan formaalkotói a Természet szobrászműhelyének; csiga, tengeri sün, csillag, de virágok különböző kelyhei, magtokok, levélformák számos változatosságával.


Egyúttal állóhullámok alkotásai, melyek a szemmel általánosságban nem látható világból teremtődnek. Miként magát a szelet sem látjuk, hatásait tökéletesen megfigyelhetjük. Következményből kutatva az okot.






Ezen állóhullámok mintázata éppen úgy jellemző az anyagra, molekula és atomi szinten is, miként az ujjlenyomat egyedisége, vagy DNS kódja az embernek.






Minden biológiai élet (mert nem minden élet biológiai) kapcsolódik egy nagyobb egységhez, szükségletei és teremtésének lehetőségei által. Azaz vevő és átadó, a kozmikus energiák részére. Mikor (biológiai) életének egyensúlya felborul, azaz csak vevője, vagy csak kiárasztója valamely tevékenységi körében az energiáknak, akkor a Rend felborul.


Hasonlatként lehet a ki- és a be-légzés, vagy az étkezés egyoldalúsága, de a pénzügyekben a profit hajszolása, de a kényszeres osztogatás egyaránt halálok is lehet, a tűréshatár felett.


Amikor még felismerhető a megbetegítő ok, visszaszerezhető az egészség, hacsak nem lépte túl a „tűréshatárt” a beteg.


A homeopátia nem más, mint rezgés és információ kódolása a vízbe, alkoholba, tejcukorba feloldva, hogy testünkbe juttatva a véráram segítségével, minden sejtig eljuthasson a betegségtünet állóhullámának mintája, „ellenkező előjellel”. Kioltás, azonos frekvenciával, kutyaharapást gyógyítson – szőrivel!


Energiával bánik, semmissé tenni a nem kívánatost, mellette erősíteni az immunerő egészséges rezgését.






A jelgyógyászat nem használ átvivő anyagot, hanem közvetlenül a forma felületén írva, a Rend egészséges és egyesítő vibrációját kelti.


Azaz, szintúgy megváltozó állóhullámot gerjeszt, mint a homeopátia.


Közvetlenül a térenergiából is (éter), valamint a mi növekedésünkhöz energiát adó forrásnak, a Nap fényéből is válogatva, a megfelelő „írás” vagy szakrális jelkép, szobor, ékszer, irányított módon rendezetté „fésüli” a jel környezetét.


(Az „írás” lehet akár a bőrre tetoválás is, mely harmóniát, vagy káoszt teremt a környezetében, ezzel jórészt meghatározza a tulajdonos személy életének irányát és életminőségét.)






A jelgyógyászat kisléptékű „térrendezés”, egyfajta gyógymód, mely minden bizonnyal egyidős a tudatos ember megjelenésével.






A szakrális helyek létesítése a Föld egyes pontjain, különösen, ha azok a természettől fogva nagyobb erőáramlások kapui, segítenek gyógyítani a saját körzetüket. Kiegyenlíteni hivatottak a káosz „tetoválásait”, melyet az emberek „városrendezésnek” hívnak.


Aligha találunk egyetlen kultúrában megmaradt, tudatosan fenntartott mandalisztikus városépítészeti törekvéseket.


Bár a magyarság természetes otthonteremtése a mezővárosok központi magjából, sugarasan rendezett utakkal, a szakrális (későbbi templom építések) középből, egymáshoz közeli lakóhelyekből, majd mögöttük kiskertekből, végül állattartó telepekből állt, mely mögött a „határ” terebélyesedett.


(Míg a nyugati városok tömbösített védművei lettek a pénznek és a hatalomnak.)


Továbbá kicsiny, de figyelemre méltó szigetecskék születtek a táj és térrendezés céljából Távol-Keleten és Angliában is. A zen budhizmus és a sinto szemlélet következtében születtek a kínai és a japán bemutató és meditációs kertek, a négy őserő harmóniáját tükröző parkok, melyek tudatos harmóniateremtés mintaképei. Az angolparkok és a kertek jobbára az emberben élő ösztönös szépérzékből és alkotókedvből jöttek létre. Kétség nélkül, bennük tartózkodni magasztos élmény.






Minden egyes település valójában érdekelt abban, hogy környezetében ápolja a meglévő kultikus helyeket. Vagy építsen újat - biblikus nevén - Gil-gált, alkalmazkodva a Föld lemezmozgásai miatt változó helyszínekhez!


Azaz, alaphelyzetben mindössze felszíni rajzolatként, körökben az odaillő – befogadó - geometriát. (Miként szemünk előtt jelentek meg a gabonakörök. Bár nem mindegyik valódi és nem mind szakrális gyógyító jel. Azonban a mesterkélt jelek is képesek anomáliákat létrehozni, ha kapcsolatosak az univerzális forma-rezonanciákkal! Ezt kevesen tudják.)






A Föld egészének gyógymódja kihat a környezetünkre, érzésvilágunkra, tudatosságunkra, de még általános közérzetünkre is. Nem kevesebb, mint lehetőség, hogy eddig szunnyadó génjeink és agykapacitásunk újabb és újabb rétegei végre teremtésbe kezdhessenek.






Még hiányzik itt, hazánkban a „Hármashalom”, mely oly erőteljes jelképe az otthonunknak, hogy zászlónkon is megörökítettük. De hagyománya, mely egykor apáról fiúra szállt, mára elveszett. Földből épült és porrá lett.


A Kőkörök, Gil-gálok a befogadó szakrális vevőhelyek, a talaj síkján.


Ők csak vevők a Kozmosz mélységeiből. (Kivétel, ha oszlop van a közepén.)


A Hármashalom egyaránt vevő és leadó torony, miként az egyiptomi piramisok. A piramis, az öt síkjában ábrázolja a Tudatos Ember születését. A Föld űrhajón így továbbutazó jel-kép többet mutat egy intelligens fajnak, mint a Naprendszert elhagyó űrszonda aranylemezre írott képei. Mi is most kezdjük ismét megérteni a piramis formában és a méretezésben tárolt adatok – kicsiny részét.


A Hármashalom, a test-lélek-szellem hármasának (Harmónia, Szentháromság, An-at-utu, azaz Anyaisten, Atyaisten és Utód, a Fiú) egyesülését jelképezi, mely kör alapú, azaz egységtudatú és beteljesült jelentésű!


A Hármashalom a magyar Zikurrat (Szek-úr-atya, mai ejtéssel a Szeg-úr-atya). A Kozmikus Ember jele.






Ezek segítségével visszafelé is rezgésképeket küldünk az éterbe, mely majd talán valahol, valamely bolygón lenyomatokat teremt az ottani gabona táblájába. Hogy azok, akik megértik, használják azt, majd az újakat megalkotják így a maguk dicsőségére, Tudatos Kozmikus Nemzetté emelkedjenek.










2009. márc. 17. Írnák